Waardering over Leenstra, S., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 11 juni 2015

4.7
  • Kanker

Het (voor ons onverwachte) slecht nieuws gesprek voor mijn man (50 jaar) was zonder emotie. Hij zou nog enkele maanden te leven hebben. Dat was het en door onze verbijstering liep het gesprek uit. Hij stond onder tijdsdruk en legde uit dat de volgende patient te lang zat te wachten. Nadien geen enkel begrip, steun of begeleiding gehad.

Reactie van/namens 'Webcare team Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis

We danken u voor uw reactie en betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan in ons ziekenhuis. Graag zouden we meer over uw ervaring te weten willen komen om hiervan te leren. We vragen u daarom contact op te nemen met onze klachtenfunctionarissen. Zij kunnen u verder helpen en u kunt ons helpen het ziekenhuis te verbeteren.
Contact opnemen kan telefonisch op (013) 539 27 22 of via het klachtenformulier. Dit formulier vindt u op http://www.elisabeth.nl/ik_ben_patient/klachten-suggesties/klachtenformulier/
Wij hopen dat u contact met ons opneemt. Alvast bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leenstra, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.