Waardering over Leliefeld, P.H., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 21 februari 2017

• Rughernia
  • Neurologie

Door hevige pijnuitstraling (september 2016) in rechterbovenbeen naar neurologie gegaan en doorverwezen naar neurochirurg Leliefeld in Amphia ziekenhuis Breda. Na 2 scans (tussentijd 3 maanden) bleek de hernia te verharden en kon alleen operatief verwijderd worden. Wel netjes de risico's vermeld door Dr. Leliefeld. Door naar het voorbereidingsplein waar alles doorgenomen wordt en kom ik op een wachtlijst te staan van 3 maanden? Aangegeven dat dit onacceptabel is en dat ik al 3 maanden een flinke dosis morfine moet nemen om de pijn te kunnen verdragen. Gelukkig ben ik na 2 weken (3 januari 2017) opgenomen en geopereerd door Dr. Leliefeld en zijn team. 2 uur later pijnvrij en heb Dr. Leliefeld gelijk bedankt voor het goede resultaat. Nu 6 weken later met revalideren weer langzaam aan herstel aan het werken. Bedankt Dr. Leliefeld voor de goede zorgen! Ik hoop dat je meer tijd krijgt in Breda om de wachtlijsten in te korten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leliefeld, P.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.