Waardering over Leliefeld, P.H., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 24 augustus 2016

9.3
  • Wervelkolomaandoeningen
  • Neurochirurgie

Ik ben zo’n twee maanden geleden door Dr. Leliefeld in het Amphia ziekenhuis in Breda geopereerd vanwege een wervelkanaalstenose in de lage rug. Tijdens ons eerste gesprek met hem hierover nam hij ruim de tijd om me duidelijk te maken wat er met mij aan de hand was. Hij wees me op heldere wijze op de risico’s van de operatie en vertelde me ook dat niet opereren in mijn geval eigenlijk geen reële optie was. Hij straalde vertrouwen uit en gaf me daarmee het gevoel dat ik bij hem in goede handen was. Op de OK werd ik goed opgevangen door het team. Dr. Leliefeld kwam  op mij zeer zelfverzekerd en deskundig over en sprak me nog geruststellend toe. Wat me ook in hem aansprak was zijn gevoel voor humor op dat moment. Het breekt de spanning. Na de operatie was ik vrijwel meteen van mijn klachten af. Er hebben zich geen complicaties voorgedaan, ook de wondpijn is me reuze meegevallen. 6 weken later ben ik op controle geweest bij Dr. Leliefeld en op dit gesprek kijk ik eveneens zeer positief terug. Hij toonde zich betrokken door de tijd te nemen om terug te kijken op de operatie. Zowel hij als ik waren zeer tevreden met de behaalde resultaten en hoef derhalve niet meer terug te komen. Hij drukte mij op het hart om rechtstreeks contact met hem op te nemen, mochten er alsnog klachten optreden. Kortom: een deskundig en betrokken arts, en zeer prettig in de omgang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leliefeld, P.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.