Waardering over Leliefeld, P.H., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 9 november 2014

8.8
  • Neurologische aandoeningen
  • Neurologie

Na vijfentwintig jaar last te hebben gehad van mijn rug werd de situatie in mei 2014 echt onhoudbaar. Ik kwam in contact met neuroloog de Jong en hij verwees me door naar neuroloog Leliefeld van het St. Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg. Dokter Leliefeld werkt ook in het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven en daar ben ik dan ook geopereerd door Leliefeld. Ik ben inmiddels 77 en ik zag er eerlijk gezegd best tegenop. De operatie duurde twee uur in plaats van het ‘gewoonlijke’ uurtje dat er voor staat. Er zijn omleidingen gelegd en er is wat bot weggekapt. Al met al een behoorlijke ingreep. Het resultaat was geweldig. Ik ben op vrijdag geopereerd. Op zondag mocht ik al naar huis en op dinsdag heb ik al auto gereden en het gras gemaaid. Het effect van de operatie is ongekend! Had ik dit maar twintig jaar eerder laten doen. Ik had het in ieder geval niet een paar jaar later moeten laten doen, want dan had ik al in een rolstoel gezeten. Ik heb nu, na deze operatie, totaal geen pijn meer in mijn rug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leliefeld, P.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.