Neurochirurg Nandoe Tewarie, R.D.S.

Neurochirurg

Waardering over Nandoe Tewarie, R.D.S., Ziekenhuis HMC Westeinde - Den Haag op 19 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hersentumoren

Specialisme

Neurochirurgie

De heer Nandoe was bij het eerste consult niet geïnteresseerd in mij of mijn ouders. Hij zei dat er 3 opties waren voor het behandelen van wat leek op een tumor in mijn hersenen, gelijk daarna vertelde hij de keuze en waar ik naartoe moest voor voorbereiding op operatie. Nooit echt het gevoel dat ik veel keuze heb gehad maar gelukkig waren hij en zijn collega's erg kundig. 3 weken later geopereerd ging allemaal goed en resultaat is ook goed. Nieuwe manier van wenkbrauw-incisie heeft er voor gezorgd dat ik niet met een enorm litteken rondloop voor de rest van mijn leven, erg fijn! Dus iets beter luisteren en meer inspraak voor de patiënt dan zit het helemaal goed!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nandoe Tewarie, R.D.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.