Waardering over Pondaag, W., Ziekenhuis Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), hoofdlocatie - Leiden op 24 november 2018

1.4
  • Stenose
  • Neurochirurgie

Ontzettend teleurgesteld in het contact dat meteen al onpersoonlijk was. Hij heeft maar enkele vragen gesteld waarop hij een kort antwoord wilde, en ons helemaal niet meenam in zijn gedachtegang. Hij leek geïrriteerd. Had geen aandacht, liet geen ruimte voor het algemene beeld, heeft geen testen uitgevoerd. Zijn conclusie was gemaakt en daar moesten we het mee doen. Verschrikkelijke ervaring om zo behandeld te worden terwijl het voor de patiënt een laatste station is na jarenlange reguliere behandelingen. Totaal niet serieus genomen. Of zijn conclusie de juiste was of niet, de wijze waarop we behandeld zijn maakt de inhoud volledig ondergeschikt. Verward en ontdaan zijn we vertrokken zonder zicht op hoe verder. En dat met kanaalstenose op meerdere niveaus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pondaag, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.