Neurochirurg Pondaag, W.

Neurochirurg

Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Pondaag, W., Ziekenhuis Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), hoofdlocatie - Leiden op 4 juni 2017

Hersentumoren

Specialisme

Neurochirurgie

Zeer kundige arts, bij wie ik ben terecht gekomen via een second opinion. Ik had een grote tumor (schwannoom) in mijn ruggenmerg die was gegroeid in het gebied van de Plexus Brachialis. Ik was al eerder geopereerd in een ander ziekenhuis en door een andere neurochirurg. Maar deze wist zich niet zo goed raad met deze casus. Op het verzoek van die specialist ben ik toen terecht gekomen bij dr. Pondaag. Vanaf het eerste gesprek had ik erg veel vertrouwen in dr. Pondaag. Hij is erg duidelijk, transparant en kan erg goed naar je luisteren: hij stelt de wensen en behoeften van zijn patiënten centraal. Ook vind ik hem een erg empathisch persoon die veel inlevingsvermogen heeft. Hij garandeerde dat hij de volledige tumor kon verwijderen en dit is hem inderdaad gelukt! En dit zonder restschade en een minuscuul litteken. Ik ben erg blij dat ik destijds heb besloten om mijn behandeltraject bij dr. Pondaag voor te zetten!Enige nadeel vond ik het moeten delen van een kamer met drie andere patiënten. Er was totaal geen privacy en als je net een zware operatie hebt gehad, ben je gebaat bij rust. Maar dit is niet iets waar dr. Pondaag iets aan kan doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pondaag, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.