Waardering over Rolde, R.F. van, Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 28 maart 2021

9.7
  • Rughernia

Ik ging naar Dr van Rolde voor een second opinion omdat de neurochirurg die mij 4 maanden heeft geopereerd aan 2 hernia’s niks meer voor mij kon doen ondanks de toenemende klachten. Dr van Rolde gaf duidelijk uitleg over de MRI, de wel degelijk aanwezige vernauwingen in mijn ruggenwervels en de operatie die hij wel wilde doen en de zekerheid dat de beenpijn weg zou zijn. De operatie vond al 2 dagen later plaats, zo fijn! Ook voor de operatie kwam hij nog een praatje maken en stelde me gerust. De dag na de operatie kwam hij langs om te vragen hoe het ging en gaf duidelijk uitleg over de operatie en wat hij had gedaan en inderdaad de beenpijn is weg. Dr van Rolde heeft echt gekeken en geluisterd naar mij als patiënt en zeer fijn geholpen zonder lange wachttijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rolde, R.F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.