Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen, locatie Naarden - Naarden op 14 mei 2019

• Rugpijn

6 Mei geopereerd door Dr Schröder. Na veel jaren pijn in mijn rechterbeen wilde ik graag de operatie doen in mijn rug. Eerste dacht ik dat om hernia gaat in mijn rug maar na de MRI en gesprek met Dr Schroder hij heeft beoordeeld dat er sprake is van een kanaalvernauwing in de onderrug. En zo was het. Heel snel geopereerd en na twee dagen na de operatie MAGIC: 80% van de pijn is weg. Nu bent ik aan het revalideren. Tijd nodig maar ik weet het zeker na 1 maand kan ik opnieuw rennen. Bent u ook opzoek voor een van de beste neurochirurgen van Nederland? Het naam is Dr Schröder

Bent u of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.