Neurochirurg Schröder, M.L.J.F.

Neurochirurg

Er zijn 143 waarderingen Waarderen

Waardering over Schröder, M.L.J.F., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 16 februari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Al 3 maanden kon ik niet meer zitten en was ik fysiek zeer beperkt waarvan de laatse 2 weken vol aan de morfine e.d. 99% van de tijd op bed, liggend op mn buik. Na 1e contact werd ik snel ingepland en binnen een week geopereerd ( Terwijl elders de wachtijden ivm met covid absurd waren) Om 7.00 uur liep ik strompelend en ondersteund naar binnen . Om 8.00 werd ik geopereerd met de PTED methode. Om 15.30 uur liep ik zelfstandig naar buiten. Nu een dag later, kan ik weer staan lopen en zitten en dat zonder pijnstillers. (ja ik ben zonder afbouw gestopt met morfine e.d., mn lichaam gaf aan dat t genoeg was geweest) Topchirug , aardige down to earth kerel, absolute aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.