Neurochirurg Schröder, M.L.J.F.

Neurochirurg

Er zijn 51 waarderingen Waarderen

Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 9 januari 2023

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Rughernia

Diagnose: brede bulging discus L4-5 links: Gezien duur/aard van de klachten kon ik kiezen voor een operatie. De intake werd door Dr. Schröder gedaan. Uitleg over de PTED-behandeling en de risico’s volgde. Het contact heb ik als doelgericht, professioneel en no-nonsense ervaren. Mij werd duidelijk wat ik wel en wat ik niet van de operatie kon verwachten; er was voldoende ruimte om vragen te stellen. Ook de begeleiding voorafgaand aan/na de operatie was zeer goed. Nu – drie weken later, waarbij de ‘hernia weggepakt werd’ - vallen een aantal zaken op: ik loop stabiel en de pijnklachten zijn volledig verdwenen. De zenuw is nog wat geïrriteerd; niet vreemd aangezien de zenuw lange tijd bekneld gezeten heeft. Samenvattend ben ik zeer tevreden over de professionele behandeling, het contact met Dr. Schröder en het resultaat. Daarnaast is de PTED-techniek een ware uitkomst (slechts een klein ‘wondje’ waardoor je relatief snel herstelt). Met dank aan Dr. Schröder en team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.