Neurochirurg Schröder, M.L.J.F.

Neurochirurg

Er zijn 134 waarderingen Waarderen

Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 17 augustus 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Neurologische aandoeningen

Dinsdag 9 augustus 2022 ben ik door dr. Schröder geopereerd aan stenose in mijn onderrug. Na jarenlange rugpijn, nauwelijks kunnen wandelen (hooguit een paar honderd meter) ben ik hiervan verlost. Ik kreeg vooraf alle uitleg, eerst telefonisch en daarna in de kliniek. Na de operatie voelde ik al snel het verschil; geen uitstraling meer in de benen! De volgende dag voorzichtig uit bed en .... zonder pijn, geen enkel probleem. Ik kwam krom de kliniek in en ging rechtop eruit. k weet dat wonderdokters niet bestaan maar dr. Schröder komt aardig in de buurt. Dank voor alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.