Neurochirurg Schröder, M.L.J.F.

Neurochirurg

Er zijn 134 waarderingen Waarderen

Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 2 september 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Stenose

Dr. Schroder komt over als een zeer deskundig en zorgvuldig specialist. Hij gaat niet over een nacht ijs, maar beslist op basis van de noodzakelijke informatie of hij gaat opereren, en zo ja, welke methodiek hij toepast. In mijn geval nam hij pas een beslissing na een MRI scan, een (proef)wortelblok en opnieuw een MRI scan. Legt, voorafgaand aan de operatie, duidelijk uit wat hij gaat doen en waarom en legt ook goed uit wat de kansen en risico's zijn. In mijn geval was hij inderdaad in staat, het probleem (forse stenose L4-L5) weg te nemen met een MTD operatie en ik ben nu pijnvrij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.