Neurochirurg Schröder, M.L.J.F.

Neurochirurg

Er zijn 143 waarderingen Waarderen

Waardering over Schröder, M.L.J.F., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 2 maart 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hernia operatie L4/L5 laten uitvoeren door dr Schröder volgens de PTED methode. Ik kan zeggen dat ik kreupel aan kwam en bijna huppelend naar buiten ging. Dr Schröder verteld van te voren wat hij gaat doen en wijst je ook op de eventuele complicaties die kunnen optreden. Verder verwijst hij je naar de blogs 17 en 8 op zijn website om deze voorafgaand aan de operatie door te lezen. Hierdoor ga je goed voorbereid de OK in en weet je wat de beste manier is om te revalideren. Operatie is mij 100% meegevallen. Ik ben heel blij met het resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.