Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 4 oktober 2018

4.6
  • Nekhernia

Het eerste ( en tevens laatste) consult bij dr. Schoder was helaas geen succes. Dr Schröder had geen tijd om het beloop van klachten te horen en wilde vrij snel alleen ja of nee horen. Hierdoor miste hij naar mijn idee belangrijke informatie. Al vrij snel ging het gesprek over de de operatie en wees hij mij als allereerste op de meest zeldzame maar meest verschrikkelijke complicatie, namelijk een dwarslaesie. Dit werd afgeklopt op een hopelijk houten tafel. Daarnaast werd het gesprek ruime tijd onderbroken door een telefoongesprek en kon ik meegenieten van een intercollegiaal conflict. Zoals u begrijpt sprak zijn manier van communiceren mij niet erg aan. Kwalijker vond ik dat dr. Schröder mij diagnostische informatie leverde die bij second opinion op zijn minst onvolledig bleek te zijn. Deze informatie was echter wel erg relevant voor mijn keuze tot wel of niet opereren. Na een nacht slecht te hebben geslapen omdat de schrik er behoorlijk in zat, heb ik mijn afspraak voor de operatie afgezegd omdat ik het ook belangrijk vind om me op mij enigszins gemak te voelen bij de uitvoerend chirurg. Gelukkig blijkt na second opinion dat er ook chirurgen bestaan die naast opereren ook prettig kunnen communiceren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.