Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 11 april 2019

• Rughernia

Het is inmiddels nu ruim een jaar gelden dat dr. Schröder mij heeft geholpen aan een rughernia. Dit was de 2e keer, omdat na de 1ste keer de hernia na een aantal maanden op dezelfde plaats terugkwam en was in mijn beleving erger dan de eerste keer. In alle fases heeft dr. Schröder mij fantastisch geholpen. De 2e keer stonden we ook nog voor de kerstdagen en dr. Schröder zorgde er voor dat ik de volgende dag nog werd geholpen. Daar was ik zeer blij mee. Nu ruim een jaar verder ben ik klachtenvrij en doe ik alles weer. Mijn beoordeling is dat de Bergman Kliniek in Naarden ronduit TOP is en dr. Schröder een zeer deskundig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.