Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen, locatie Naarden - Naarden op 11 april 2019

• Rughernia

Het is inmiddels nu ruim een jaar gelden dat dr. Schröder mij heeft geholpen aan een rughernia. Dit was de 2e keer, omdat na de 1ste keer de hernia na een aantal maanden op dezelfde plaats terugkwam en was in mijn beleving erger dan de eerste keer. In alle fases heeft dr. Schröder mij fantastisch geholpen. De 2e keer stonden we ook nog voor de kerstdagen en dr. Schröder zorgde er voor dat ik de volgende dag nog werd geholpen. Daar was ik zeer blij mee. Nu ruim een jaar verder ben ik klachtenvrij en doe ik alles weer. Mijn beoordeling is dat de Bergman Kliniek in Naarden ronduit TOP is en dr. Schröder een zeer deskundig is.

Bent u of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.