Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 11 januari 2017

• Rughernia

Ik kon na doorverwijzen van de Neuroloog, dezelfde dag nog terrecht. Erg vriendelijk personeel, dr Schröder kwam op mij professioneel en zeer bekwaam over. Geweldige assistenten, erg meelevend, er werdt echt naar mij geluisterd en ik voelde mij serieus genomen. Er werdt goed uitgelegd wat de operatie inhield en wat de risico's waren. De nazorg en het verblijf heb ik als erg prettig ervaren, de verpleegkundigen kwamen regelmatig vragen hoe het ging en hielpen mij waar nodig. Prachtige kamer, persoonlijker en geen ziekenhuis gevoel. Wat in mijn ogen erg prettig is. Verder was het eten ook van goede kwaliteit. Al met al een top kliniek! Ik raad iedereen aan om bij dr Schröder en zijn geweldige assistenten langs te gaan, als dit nodig is. Ik ben zelf verpleegkundige en zorg zelf ook op deze manier voor mijn patiënten, met hart en ziel, dat doen ze in de Bergmankliniek kliniek ook. Mijn complimenten voor iedereen die daar werkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.