Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 19 februari 2018

• Nekhernia

Mijn ervaring bij Dr Schröder was top. Deze man neemt alle tijd  voor je. Ik ben in Oktober 2017 voor de eerste keer bij hem geweest. Bij dit bezoek kreeg ik te horen dat ik 2 hernia's in mijn nek had. Daarna ben ik via mijn vrouw bij de Bergman Clinics terecht gekomen en daar had ik een afspraak bij de neurochirurg Dr. Schröder. Bij dit gesprek ben ik door gewezen naar de pijnpoli hier ben ik 2 keer geweest, dit mocht niet baten, en moest daarna terug komen bij Dr. Schröder. Hij  maakte gelijk een afspraak voor een operatie en heeft mij alles uitgelegd hoe de operatie in zijn werk gaat. Ik ben 1 Februari 2018 geopereerd door Dr. Schröder. Dit was echt geweldig, wat een gastvrijheid, en de verpleging in deze kliniek is top. Ik kreeg een prive kamer en zij staan allemaal  voor je klaar. Mijn televisie deed het niet en na de operatie hing er een nieuwe. Als je op de operatietafel ligt wordt alles nog een keer duidelijk uitgelegd door Dr.Schröder wat er precies gaat gebeuren. Toen ik na de operatie uit de narcose kwam, was mijn pijn verdwenen. Ongelofelijk wat deze man kan. Die heeft echt een 10 verdiend van mij. En nu ben ik nog steeds pijn vrij. Als men een hernia heeft, kan ik  deze chirurg van harte aanbevelen Dr.Schröder en Team bedank ik alle voor de goede zorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.