Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen, locatie Naarden - Naarden op 6 juni 2019

• Rughernia

Mijn hernia drukte op mijn zenuw waardoor ik extreme zenuwpijn had. Zo erg dat ik van tijd tot tijd van het balkon wilde springen en onuitstaanbaar was. De uitval van mijn rechterbeen en voet was eng. Eergisteren geopereerd in de Bergman Clinic door de heer Schröder. Na de operatie merkte ik dat ik mijn gevoel in mijn been terug had en de zenuwpijn is verdwenen! Alleen mijn voet is nog voor de helft gevoelloos. Dat heeft waarschijnlijk tijd nodig. De pijn in mijn rug door de operatie was de eerste dag heftig maar vandaag al een stuk beter, maar ook dat heeft tijd nodig om te genezen. Ik ben blij dat ik de stap gezet heb en kan ook zeker de Bergman Clinic in Naarden en de heer Schröder aanbevelen. Een echte specialist! Die een dikke tien verdient!

Bent u of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.