Neurochirurg Schröder, M.L.J.F.

Neurochirurg

Er zijn 153 waarderingen Waarderen

Waardering over Schröder, M.L.J.F., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 18 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Op het moment dat ik op consult kwam bij dokter Schröder voelde het direct goed, ik wilde dat hij mijn hernia ging verwijderen en niet iemand anders. Ik had heel veel pijn, maar gelukkig kon hij mij binnen 2-3 weken al opereren. Ik was zo bang voor de operatie, maar daar was Omar(anesthesist) die stelde me erg op mijn gemak. Na de operatie enkel wond/hechting pijn gehad. Tintelingen direct weg, been pijn direct weg, werkelijk alle pijn was direct weg. Ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet er is een wereld voor mij open gegaan. Ik raad iedereen het aan om de MTD operatie door dokter Schröder te laten uitvoeren. Je kan met al je vragen terecht, en je krijgt overal een duidelijk antwoord op. Ik ben nu 2 weken geleden geopereerd, ik merk nog wel dat ik rustig aan moet doen, maar het wordt alleen maar beter. Dokter Schröder ontzettend bedankt voor alles!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.