Neurochirurg Schröder, M.L.J.F.

Neurochirurg

Er zijn 161 waarderingen Waarderen

Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 25 oktober 2016

Rughernia

Sinds begin 2015 last van uitstraling naar mijn rechterbeen. Nadat fysiotherapie geen goede vooruitgang bracht eind 2015 een MRI laten maken. Volgens de neuroloog was er sprake van een hernia L5/S1. Er werd toch weer fysiotherapie geadviseerd. De maanden daarna gingen met up en downs. Vanaf begin juni 2016 namen de klachten (heftige uitstraling van bil naar onderbeen) weer toe. Weer een MRI laten maken en de hernia was nog steeds aanwezig en zelfs groter geworden. Na een gesprek met de neuroloog bepaald dat de volgende stap een afspraak met de neuro chirurg zou zijn. Tjsa en dan begint het zoeken. Ik werd getipt op Bergman Clinics en dan met name dr Schröder. Vanaf het moment dat je belt voelt het alsof je onderdeel wordt van een geoliede machine waarin kwaliteit (waaronder met name informatie voorziening) op nummer 1 staat. Na mijn gesprek met dr Schröder samen bepaald dat een operatie uitkomst zou kunnen bieden. Natuurlijk bloednerveus maar wat ben ik blij dat ik dit gedaan. Zit nu in mijn 3e week na de operatie en wat is het al een opluchting! Dr Schröder en zijn team zijn simpelweg vakmensen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.