Neurochirurg Schröder, M.L.J.F.

Neurochirurg

Er zijn 156 waarderingen Waarderen

Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 8 juni 2017

Nekhernia

Toen ik bij dokter Schröder kwam kreeg ik het gevoel dat er echt naar mij werd geluisterd. Hij kwam bij mij over als een hele sympathieke man. Hij vertelde mij wat ik allemaal kon verwachten en of ik echt met de operatie door wilde gaan. Op de dag van de operatie werd ik heel goed begeleid door het team, wat bestaat uit allemaal vakmensen. Ik was ook totaal niet nerveus. Ik vond het ook geen nut hebben om nerveus te zijn omdat het mij dan belemmerd om me relaxed te voelen en dat gaat tegenwerken. Ik werd met veel uitleg onder narcose gebracht in de OK en voor ik het wist was ik in diepe slaap. Na de operatie vroeg ik of ik geopereerd was omdat ik helemaal geen (wond)pijn had. Dr. Schröder is een chirurg dat zijn vak verstaat en ik ben super blij met hem. Ik had maandenlang last van mijn gehele linkerarm, schouderblad en behalve m'n pink tintelden alle m'n vingers heel erg. Ik had ook geen kracht meer in mijn linkerarm en ik werd belemmerd in mijn dagelijkse functioneren. Direct na de operatie was alle pijn weg. Het enige wat ik nog heb is een hele milde tinteling in mijn linkerwijsvinger maar dat voel ik alleen als ik er met m'n duim tegenaan wrijf. Het is drie weken geleden dat ik geopereerd ben en de wond is helemaal dicht en begint mooi te genezen. De snede is zelfs zo aangebracht dat je er later niets van zult zien. Ik geloof zelfs dat over een paar maanden nog maar een heel klein streepje blijft. Dat is iets waar we wel mee kunnen leven. Mocht het in de toekomst gebeuren dat ik weer een nekhernia zou krijgen dan is het eerste wat ik doe Dr. Schröder benaderen. Deze man is een topper en verdiend alle lof. Zo ook het team dat daar werkzaam is. Dr. Schröder, hierbij wil ik U nogmaals heel hartelijk bedanken voor Uw goede zorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.