Waardering over Schröder, M.L.J.F., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen, locatie Naarden - Naarden op 3 juli 2019

9.7
  • Rughernia

Twee weken geleden in juni geopereerd aan een rughernia L4/L5 voor de tweede keer op dezelfde plek.  Mijn eerst operatie was in 2013 in het OLVG Oost. Mijn ervaring  met Dr. Schröder was 100 keer beter op het gebied van informatie, behandeling (micro tubing techniek) en de servicegerichtheid in het kliniek. Na overleg met Dr. Schröder was ik binnen 6 dagen geopereerd. Dus geen wachtlijst van 4 maanden. De risico’s werden uitgebreid en duidelijk voorgelegd door Dr.Schröder. Ik had uitstralingsklachten aan linkerbeen. Lopen zonder krukken was niet meer mogelijk. Ik kon 3 maanden als zelfstandige niet meer lopen of werken. Was doorverwezen door mijn huisarts naar het OLVG ziekenhuis Neurologie en werd door neuroloog doorverwezen naar de Bergman Clinics voor de operatie op mijn verzoek. ik had geluk dat mijn verzekering Bergman vergoed. Ik kreeg Dr. Schröder. Afspraak was binnen 3 dagen  geregeld, operatie daarna binnen 6 dagen. Na een operatie van een half uur wakker worden zonder pijn, en na drie weken 3 weken rustig kunnen lopen zonder krukken, zonder medicijnen en zonder pijn. Geweldig! Dankbaar met de deskundigheid en effectieve insteek van Dr. Schröder en zijn team.

Bent u of werkt u voor Schröder, M.L.J.F.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.