Neurochirurg Simons, P.J.G.P.

Man
Specialisme
Wervelkolomchirurgie
Er zijn 318 waarderingen Waarderen

Waardering over Simons, P.J.G.P., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 5 oktober 2016

Rughernia

Dr. Simons geeft een heldere en duidelijke uitleg en overlegt over de te nemen vervolgstappen.. 19 sept. consult bij Dr. Simons. 20 sept. gebeld voor afspraken bij MediaPark Klinik in Keulen. 21 sept. naar Keulen voor Intake gesprek. 22 sept. naar Keulen voor operatie 1 nacht slapen en 23 sept. weer naar huis. Normaal lopend de Klinik verlaten. Ik woon in Limburg dus is maar 1 tot 1,5 uur rijden naar Keulen. Alles is perfect geregeld. Maakt zijn faam zeer zeker waar. Met VGZ zorgverzekeraar heeft men een contract.. Na de gevolgde MCKenzie therapie, die bij mij niet werkte en te lang duurde een geweldige opluchting dat binnen een week het gehele operatietraject van mijn  hernia achter de rug was met zeer goed resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, P.J.G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.