Waardering over Simons, P.J.G.P., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 15 maart 2019

• Rughernia

Had reeds weken last van zenuwpijn aan het rechter been bij het lopen. Zitten ging redelijk. Mijn vermoeden was verergering van een bekende Hernia in mijn rug. Omdat ik al eerder, een jaar geleden ongeveer, bij Drs Simons was geweest voor advies, heb ik de praktijk gebeld met de vraag om een nieuwe afspraak. De MRI kon snel gemaakt worden en inderdaad er zat een puntige Hernia op de zenuw te drukken in mijn rug. De MRI is op een vrijdag gemaakt en de maandag erna kreeg het verzoek om gezien de ernst van de situatie om woensdag voor verder onderzoek en gesprek met de anesthesist naar Keulen te komen en zou ik donderdag geopereerd kunnen worden met behulp van microchirurgie. De polikliniek in Keulen was goed georganiseerd alles verliep vlot. Uitleg gekregen van Drs Simons over de operatie. Daarna meteen naar de anesthesist. Op de poli van Dr. Simons werd zelfs aangeboden of het nodig was om een hotel te boeken. In ons geval was dat niet nodig omdat we maar een 1,5 uur verwijderd wonen van Keulen. De volgende dag weer terug. Opname ging ook lekker vlot, mooie sfeervolle afdeling. Op de operatiekamer ging het ook vlotjes en werd wakker op de recovery zonder zenuwpijn aan mijn been. Meteen resultaat. Op de afdeling na drie uur uit bed om even te lopen, ging allemaal prima. In de middag kwam Drs Simons nog langs om uitleg te geven over het fotomateriaal van de operatie wat was aangereikt. 's Avonds een lekkere broodmaaltijd met een salade. De volgende dag na een heerlijk ontbijt een kort bezoek van een medewerker van Drs Simons met ontslag papieren en een USB stick met filmmateriaal van de operatie. Het verband werd verwisseld en als er geen vragen meer waren mocht je gaan. Allemaal zoals vooraf gepland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, P.J.G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.