Neurochirurg Simons, P.J.G.P.

Man
Specialisme
Wervelkolomchirurgie
Er zijn 299 waarderingen Waarderen

Waardering over Simons, P.J.G.P., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 9 juni 2017

Rughernia

Het was allemaal top! Op één dag kreeg ik 6 consulten in Keulen in de Mediaparkkliniek waar Dokter Patrick Simons ook opereert. 1 Een eerste gesprek met Dr Simons, 2 Een MRI 3 Een gedegen neurologisch onderzoek 4 Nog een MRI, omdat de hernia tussen L1/L2 op de eerste MRI niet te zien was. 5 Een tweede gesprek met Dr Simons en de diagnose. 6 Een bezoek aan de anesthesist voor de goedkeuring van de operatie. Al deze consulten op één dag vonden in hetzelfde gebouw plaats. De goedkeuring kreeg ik op woensdag rond 17 uur en de vrijdag daarop lag ik om 9.15 uur in Keulen op de operatietafel. Om 11.30 uur was ik op mijn ruime kamer in de Mediakliniek en werd super verzorgd. Om 15 uur liep ik al en de volgende ochtend was ik thuis. Niets dan lof voor deze arts en de behandeling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, P.J.G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.