Waardering over Simons, P.J.G.P., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 12 september 2019

3.3
  • Rughernia

Ik ben helemaal voor niets naar Keulen gereisd, kreeg een verwijzing van de Lange Voorhout kliniek nadat dr.Boele van die kliniek contact had gehad met Simons en deze zei dat hij het op kon lossen.~Toen we kwamen werd gezegd dat de bloedwaarden niet goed waren en er niet tot operatie overgegaan kon worden.Terug in Nederland bloed laten prikken en alle bloedwaarden waren uitstekend. Ook kreeg ik te horen dat ik daar niet meer terug hoefde te komen omdat hij toch niks voor me kon doen.Bijzonder onvriendelijke reactie, te meer daar beloofd werd dat hij me nog te woord zou staan maar ineens liep hij de kliniek uit en werd ik te woord gestaan door zijn zoon, na anderhalf uur wachten. In Nederland zeggen we dus onbeschoft! Ik ging dus terug met dezelfde pijn en een hoop geld armer,hotel geboekt etc. Op en neer met de auto.Allemaal voor niets geweest.Je gaat hoopvol heen en komt teleurgesteld met een kater terug, allerlei onderzoeken in het vooruitzicht in Nederland, neuroloog,MRI etc. Had ik dit geweten was ik nooit gegaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, P.J.G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.