Waardering over Simons, P.J.G.P., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 8 mei 2018

• N.v.t.

5.5
  • Rughernia

Ik vind het heel positief dat ik zo snel geopereerd kon worden ! Ik vind het heel jammer dat in de kliniek in Keulen niemand zich voorstelt of een hand geeft, dat maakt het zeer ongemakkelijk als je met je hand in het luchtledige staat ! ook weet je daardoor niet met wie je te maken hebt. Verder is het jammer dat duits echt de enige taal is.Het was mijn 4e rugoperatie maar mijn eerste daar. Ik heb dr. Simons voor de operatie niet gezien. Ik heb hem 2 minuten gesproken toen ik de volgende ochtend naar huis ging. Bij mij is de pijn verminderd maar niet verdwenen, er blijkt op de EMG dat de zenuw is beschadigd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, P.J.G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.