Neurochirurg Simons, P.J.G.P.

Man
Specialisme
Wervelkolomchirurgie
Er zijn 320 waarderingen Waarderen

Waardering over Simons, P.J.G.P., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 25 juli 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Neurochirurgie

In 2011 ben ik in de mediakliniek behandeld aan een hernia en een versleten tussenschijf. Op maandag bij Gesprekken onderzoeken, scan en uitslag ed. Op dinsdag de hernia verwijderd en een implantaat (x-stop) geplaatst. Op wonsdag nog voor de middag weer thuis. Na zo'n 10 jaar pijn wist ik niet wat me overkwam. Na slechts 3 keer een bezoek aan de fysio kreeg ik te horen dat ik niet meer terug hoefde te komen omdat het gewoon goed was. Na slechts een maand was ik al weer terug in het arbeidsproces. Helaas nu (2014) heb ik weer pijn terug gekregen en heb ik de trip naar Keulen weer ondernomen. Het bleek Facadepijn door de reeds aanwezige slijtage. Door het bevriezen van zenuwen ben ik na een week weer bijna pijnvrij. Ik kan nu oefeningen doen om mijn rug en buikspieren te trainen om zodoende te slijtage op te vangen. Deze discipline zal ik dus wel op moeten blijven brengen maar alles beter dan pijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, P.J.G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.