Neurochirurg Simons, P.J.G.P.

Man
Specialisme
Wervelkolomchirurgie
Er zijn 320 waarderingen Waarderen

Waardering over Simons, P.J.G.P., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 26 juli 2013

Jammer dat ik hier maar 150 woorden mag gebruiken want anders kon ik beter toelichten hoe alles gegaan was en wat een geldverslindende zorg we hebben in NL. Na begin Mei bezoeken van specialisten ben ik in contact gekomen met dokter Simons. In het RDC Echt heb ik binnen 2 dagen een MRI scan laten maken waaruit bleek dat ik voor de derde keer een hernia had. . Vanwege heftige pijnen een mail gestuurd naar dokter Simons en kreeg dag erna een mail terug. Als ik voor 13 uur in Keulen kon zijn dan werd ik dinsdags geopereerd. Ma. alle onderzoeken gehad en dinsdagmorgen onder het mes. dinsdagmiddag liep ik alweer door de kamer en woensdag naar huis met kopie van wat ze weg hadden gesneden en usb stick met gedeelte van operatie erop. Helemaal top! wat een verlichting en een super verloop. Ik zou in NL pas 5 augustus de eerste afspraak kunnen hebben bij neuroloog in ziekenhuis. Dan was ik heel wat medicijnen en pijn verder geweest. Dokter Simons.... heel erg bedankt !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, P.J.G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.