Neurochirurg Simons, P.J.G.P.

Man
Specialisme
Wervelkolomchirurgie
Er zijn 299 waarderingen Waarderen

Waardering over Simons, P.J.G.P., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 8 februari 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Na 12 jaar alle paden bewandeld te hebben in Nederland, zonder resultaat, op 4 januari 2021 naar MediaPark Keulen gegaan, waar ik een intake-gesprek kreeg met Drs. Simons, onderzoeken en een MRI-scan, alles op een dag. Het was geen hernia, maar zij konden mij wel helpen!! Op 25 januari 2021 succesvol geopereerd door Dr.Med. Bacel Alkati. 5 uur na de operatie mocht ik een stukje lopen en merkte meteen al verschil, geen pijn!! Ik voel me de gelukkigste mens op aarde!! Een geweldig team artsen en zorgverleners. Ik raad alle Nederlanders, met klachten in rug of benen aan, om naar MediaPark Keulen te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, P.J.G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.