Waardering over Simons, P.J.G.P., Centrum voor orthopedie en beweging Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 5 augustus 2018

• Rughernia

Na zeven weken rondlopen met hernia klachten en beperkt inzetbaar zijn voor het werk, is alles opgelost binnen een week. Op gesprek op de donderdag en de volgende dinsdag al geholpen in Keulen.  Maandags nog een intake gesprek gehad met diverse medewerkers en onderzoeken gehad. Tevens een gesprek gehad met de anesthesist. Op de dinsdag geopereerd in een geweldig goed georganiseerde kliniek met een uitstekende verzorging. De klachten waren dezelfde dag al verdwenen en nu vijf dagen na de operatie loop ik weer volop, kan ik weer normaal zitten en slaap ik weer normaal, wat zeven weken niet het geval is geweest. Wat ben ik blij dat er specialisten rondlopen zoals dr. Simons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, P.J.G.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.