Waardering over Smedema, R.J., Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen op 2 januari 2018

• Rughernia
  • Neurochirurgie

In 2008 en 2015 ben ik geopereerd aan een hernia. Beide keren door dokter Smedema. Wat een ongelofelijk vakkundige kerel! Hij is bijzonder prettig in de omgang en is recht voor z'n raap. Dat sprak me met name aan. Niet re lang, niet te kort, maar de informatie die je nodig hebt krijg je. Ook in de controle na de revalidatie. "Goedemorgen, hoe voelt u zich?" "Prima, geen pijn meer" "Fijn, dan bent u weer klaar. Tot ziens" "Dank u, tot ziens". Een betere chirurg kan ik me echt niet wensen. Ook de verpleging in het Martiniziekenhuis is ontzettend goed. Een ziekenhuis waar de verpleging zich nog voorstelt, ook als ze niet bij jou aan het bed hoeven te zijn. Ik hoop zelfs voor een ieder die met een hernia in het Martini terecht komt, dat ze mogen worden geholpen door dokter Smedema!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smedema, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.