Neurochirurg Vleggeert-Lankamp, C.L.A.

Neurochirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Vleggeert-Lankamp, C.L.A., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 27 september 2017

Nekhernia

Specialisme

Neurochirurgie

Dr. Vleggeert is deskundig, eerlijk, open, betrokken, toegankelijk en laagdrempelig. Zij doet wat ze zegt en A.d.h.v. Rontgenfoto!s legt dr. Vleggeert uit wat en hoe zij gaat werken. Vanaf de voorbeiding van de operatie tot na de operaratie werkt zij met een goed geolied team wat heel nauw met haar samenwerkt. Geen vervelende nawerking van de narcose, rustig en direkt helder wakker. Duidelijke uitleg van dr. Vleggeert hoe de operatie is verlopen en wat ze heeft gedaan. De uitstraling van pijn in mijn nek, arm en hand was na de operatie weg. Nu, 3 dagen na de operatie voel ik me nog steeds heel erg goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vleggeert-Lankamp, C.L.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.