Neurochirurg Willemse, R.B.

Neurochirurg

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Willemse, R.B., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 27 september 2015

Specialisme

Neurochirurgie

De pijn voorafgaande aan de operatie heeft grote impact gehad op mijn functioneren. De behandeling, operatie door Dr. Willemse en verzorging in het Ter Gooi Ziekenhuis zijn uitstekend. Alleen vond ik het vreemd dat ik niet mocht zitten (kon ik ook nog niet) maar mocht wel de volgende dag weer opgehaald en met de auto terug naar huis. Ik vond de rit naar huis vreselijk. Raakte van mij stuk hierdoor na alle ellende van de maanden voor de operatie  Na anderhalve week voelde ik mij gelukkig weer een stuk beter. Én.... de uitstralingspijn in mijn been is helemaal weg! Dank u wel Dr. Willemse!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Willemse, R.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.