Neurochirurg Willemse, R.B.

Neurochirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Willemse, R.B., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 6 oktober 2016

Rughernia

Specialisme

Neurochirurgie

Na 2 jaar lang lopen sukkelen heeft dokter Willemse gelukkig besloten te gaan opereren. En tot mijn grote vreugde ben ik geheel pijnloos. Wat een verademing. Controles waren in het flevo Almere en het opereren in het ter gooi in Blaricum. Al had het in timboektoe moeten gebeuren dan was ik bij dokter Willemse gebleven.Dokter was to the punt, soms hard maar goudeerlijk en begripvol. Het belangrijkste is dat hij geluisterd heeft en mij weer pijnvrij heeft kunnen "maken". Mijn dank is groot!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Willemse, R.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.