Waardering over Anten, M.H.M.E., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 14 maart 2019

• Rughernia
  • Neurologie

Deze neurologe is een deskundige , grondige , empathische , en zeer vriendelijke vrouw.  Ik wist niet wat me te wachten stond na een paar nare ervaringen op een andere afdeling in het MUMC, destijds AZM. Maar dat ging over mijn I B D . ( er blijkt verband te zijn bij crohn en -reactieve- artrose las ik op de crohn colitis site)  Met mijn langdurige ( v.a. mijn jeugd ) zeer pijnlijke rugklachten , scoliose, daarna ontwikkelde zich lardose , discus artrose , beenlengteverschil door scheefstaand bekken, vaak hernia's , enz,  was dit gesprek   met een paar onderzoeken , en het vertrouwen tijdens het bespreken van mijn behoorlijke medische achtergrond, een echte verademing. Een top arts ! Er is van alles in werking gezet om nu mijn helse rugklachten grondig te gaan onderzoeken en aanpakken.  Hartstikke opgelucht dat ik bij mw. Dr. Neuroloog M.H.M.E.  Anten  terecht ben gekomen. Het vertrouwen zorgt ervoor dat er een flinke ballast van me is afgevallen. Een arts die je serieus neemt en er werk van maakt .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Anten, M.H.M.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.