Waardering over Aramideh, M., Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 8 februari 2013

9.8

Na ruim twee maanden met klachten wijzend op een hernia, door de huisarts doorverwezen. Kon al na een week bij dr Aramideh terecht. Hij luisterde, vroeg en constateerde al snel dat er een MRI gemaakt moest gaan worden om de hernia officieel te kunnen diagnosticeren. Ook dit kon binnen een week. Voor mij een geruststelling om zeker te weten wat ik mankeer, helaas is er nog geen kant en klare, directe oplossing omdat men niet meer zo snel overgaat tot opereren ivm de nadelen die hieraan vast zitten. Avies meegekregen om toch nog verder het beleid "rust en luisteren naar je eigen lijf" voort te zetten. Mocht dit niet baten binnen een aantal maanden...dan terug en word er gesproken over de optie opereren. Mijn indruk van deze arts is: positief, vriendelijk, neemt de tijd voor je en legt goed uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aramideh, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.