Neuroloog Bakker, S.L.M.

Neuroloog

Geslacht
Man
Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Bakker, S.L.M., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 15 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Migraine

Specialisme

Neurologie

Voor mijn migraine ben ik eerst onder behandeling geweest van dokter den Heijer ( neuroloog , sfg), deze kwam er niet meer uit en heeft mij doorverwezen naar een gespecialiseerde neuroloog voor migraine dokter Bakker. Dokter Bakker liet mij niet uitpraten, gaf mij het gevoel dat ik mij totaal aanstelde en concludeerde dat ik al geruime tijd verkeerde medicijnen slikte welke zijn collega had voorgeschreven. Ze spraken elkaar steeds tegen. De nieuwe medicatie werkte niet naar behoren waarop dokter Bakker zei dat ik er maar mee moest leren leven. Uiteindelijk ben ik in het LUMC terecht gekomen en daar is er wel naar mij geluisterd, blijk ik verkeerd te zijn behandeld in het sfg. En hebben ze al meermaals benadrukt dat ik geen aansteller ben! Al met al heeft dokter Bakker geen goede indruk op mij achter gelaten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Het spijt ons dat u ontevreden bent over uw behandeling in ons ziekenhuis. Wij bieden u graag de mogelijkheid om uw ervaring te bespreken met één van onze klachtenfunctionarissen. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 16.30 uur via telefoonnummer 010 - 893 4125 of stuur een e-mail naar klachtenbemiddeling@franciscus.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakker, S.L.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.