Neuroloog Bartholomeus, M.G.T.

Neuroloog

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bartholomeus, M.G.T., Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 10 juli 2017

Neurologische aandoeningen

Specialisme

Neurologie

Mijn echtgenote is in feite met haar specifieke klacht goed geholpen. Ik was bij beide gesprekken aanwezig en het spreekuur liep tweemaal uit. Deze dokter komt (daardoor?) gehaast en wat afgeleid over, het is spijtig dat de patiënt niet centraal lijkt te staan. Ik kan me voorstellen dat patiënten die moeten wachten tot ze een afspraak krijgen in het ziekenhuis hier moeite mee hebben en ben eveneens allerminst verbaasd over wat ik hier lees.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Beste meneer,

Hartelijk dank voor uw reactie op onze Zorgkaart. Wat vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren als u hierover met ons in gesprek wilt gaan kan dat via psb@bernhoven.nl.

Met vriendelijke groet,
Laura van Dongen
Afdeling Communicatie Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bartholomeus, M.G.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.