Waardering over Berg, P.J. van den, Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 15 augustus 2015

5.3
  • Chronische pijn
  • Neurologie

Deze arts kan erg slecht luisteren en onderbreekt voortdurend. Praat patient ziekte aan aan de hand van symptomen die de patient niet heeft. Zij vertelt de patient dat hij bepaalde lichamelijke klachten heeft in plaats van andersom. Laat duidelijk merken dat zij de patient niet gelooft.

Reactie van/namens Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Veldhoven - Veldhoven

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt ons dat u ontevreden bent over uw behandeling. Wij nodigen u uit om uw ervaringen te bespreken met een van onze klachtenfunctionarissen. Zij zijn te bereiken via (040) 888 9481 of via klachtenfunctionaris@mmc.nl.

Met vriendelijke groet,
Afdeling marketing, communicatie en klantrelaties

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berg, P.J. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.