Waardering over Braakhekke, J.P., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 24 augustus 2016

2.0
  • Neurologie

Ik ben getest op Lyme en de LGG-EIA kwam positief terug. Zelfs mensen met een negatieve test kunnen Lyme hebben. Al jaren ga ik lichamelijk en metaal steeds verder achteruit. Dit is mijn laatste station. Maar nee. De beste man ontkend steen en been dat je Lyme kunt hebben als niet al je testen positief uit de verf komen. Zelfs het Radboud in Nijmegen , die een Lyme afdeling heeft is het hier NIET mee eens. Ik wordt snel dement. En ik moet nog 30 worden. Ook weet ik dat ik een TIA gehad heb. Nee. Meneer houdt het bij een zenuwinzinking. Toch wel apart dat collega's die mij gezien hebben die dag, en ervaring hebben met mensen die een TIA hebben stijl achterover vallen van meneer zijn bevindingen. Wat zou meneer moeten doen? De pijnen waarvoor ik al jaren bij de dokter kom, de ontstekingen, ISCHIAS, neurologische klachten vragen allemaal om scans. Wat doet meneer? Die stuurt me naar een medisch psychiater omdat ik een diagnose heb, en naar het slaapcentrum om te kijken of mijn CPAP nog wel werkt, want ach....daar zal het wel aan liggen. Het zal vast een beste man zijn , maar het dringt nu pas tot me door dat deze meneer mij niet helpt. Hij houdt een eventuele behandeling alleen maar tegen. Hij had me hoe dan ook een MRI scan kunnen geven om witte vlekjes te zoeken. Heb je Lyme? Daan raadt ik je aan meteen een verwijzing naar een specialistische afdeling te vragen aan je huisarts. Neurologen, en vooral hen van de oude stempel, gaan je niet verder helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Braakhekke, J.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.