Waardering over Brabander, C. de, Ziekenhuis Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes - Goes op 1 augustus 2018

• Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS)

Ik ben zeer tevreden over de gesprekken en verdere verlopen van Dr. den Brabander. Het is een arts die tijd neemt voor z'n patiënt, zeer vriendelijk is, begripvol, alles duidelijk uitlegt voor er iets beslist gaat worden over het verdere verloop, vragen beantwoord die er gesteld gaan worden en als je iets niet begrijpt, legt hij het nogmaals uit eventueel met een tekening. Bij foto's en scan opnames laat hij duidelijk zien wat iets is en hoe het verloopt en wat hij hoopt te kunnen realiseren.Kortom, ik vind dit een arts, waar ik vertrouwen in heb en waar ik graag naar toe zal gaan als ik problemen heb waar hij me vanaf zou kunnen helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brabander, C. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.