Waardering over Catsman-Berrevoets, C.E., Ziekenhuis Erasmus MC - Sophia - Rotterdam op 13 februari 2013

9.7

De afgelopen ruim 17 jaar is mijn zoon bij dokter Catsman onder behandeling geweest. Jammer genoeg zullen we afscheid moeten nemen, omdat hij bijna 18 wordt, maar we zullen altijd met genegenheid en dank terugdenken aan de arts die met zoveel betrokkenheid en liefde ons kind behandelde. Ze laat merken dat ze wéét wie je kind is, heeft aandacht voor de ouders, respecteert de gevoelens en emoties, is blij met elk kleine (enorme!) stapje vooruitgang, Dokter Catsman, Bedankt voor alles!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Catsman-Berrevoets, C.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.