Waardering over Contarino, M.F., Ziekenhuis HagaZiekenhuis, locatie Leyweg - Den Haag op 11 november 2017

• Ziekte van Parkinson
  • Neurologie

"Ik ben door mijn neuroloog in het Ziekenhuis van Dirksland naar het LUMC (Leiden) gestuurd. Daar werd ik in een screeningstraject geplaatst of ik in aanmerking zou komen voor Diepe Hersenstimulatie. Na een opname van 2 dagen in het LUMC werd ik goed bevonden deze operatie te ondergaan.16 oktober 2017 ben ik geopereerd door dr.Hoffmann en neuroloog dr. Contarino  .Een DBS operatie is een zware ingreep die bijna een dag duurt  waarbij de patient grotendeels volledig bij kennis is. Omdat ik ernstig "off" was waren de dagen voor de operatie (dus zonder medicatie) een ware hel.De operatie vond ik zeer indrukwekkend.  Ik was erg onder de indruk van het werk van dr.Hoffmann (neurochirurg) en dr.Contarini (neuroloog).  Mede dankzij de Parkinsonverpleegkundige. Dit team met ook de anestetist en andere verpleegkundigen hebben mij vakkundig geholpenDe operatie is erg goed gelukt.Momenteel zijn we onder leiding van dr.Contarino de stimulator aan het inregelen. In al mijn bezoeken zowel voor- als na de operatie ben ik uitstekend geholpen door dr.Contarino.  Ik vind dat ze goed luisterd en ook dat ze erg respectvol en deskundig is. Ik heb alle vertrouwen in dr.Contarino".

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Contarino, M.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.