Waardering over Dijl, R. van, Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 12 juni 2015

4.5
  • Migraine
  • Neurologie

Ik was door mijn huisarts doorverwezen naar dokter Van Dijl omdat mijn huisarts vermoedde dat ik migraine had. De gesprekken bij dokter Van Dijl waren prettig en hij leek in eerste instantie adequaat te handelen. Na uitvoering van een EEG kwam hij met de conclusie dat er niets vreemds was opgemerkt en dat ik ook geen migraine had. Dat kan natuurlijk. Ik bleef echter vreemde klachten houden waaronder hoofdpijnaanvallen en een soort van flauwvallen. Uiteindelijk is gebleken dat ik epilepsie heb. De onderzoeker die destijds mijn EEG heeft uitgevoerd woonde bij mij in de buurt en toen ik hem vertelde dat ik epilepsie heb, vond hij dat niet zo gek. Hij had destijds namelijk al bij de resultaten van de EEG gezet dat er aanleiding was voor nader onderzoek. Dokter van Dijl heeft dus simpelweg niets met deze aanbeveling gedaan en mij naar huis gestuurd. Het gevolg is dat ik nog jaren onnodig last heb gehad van epileptische aanvallen en lang heb gewacht met teruggaan naar de huisarts omdat ik dacht dat er niets mis was. Ik ben hier enorm van geschrokken en vind het nog altijd schandalig dat dit heeft kunnen gebeuren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijl, R. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.