Neuroloog Doorn, P.A. van

Man
Specialisme
Neuromusculaire aandoeningen
Er zijn 3 waarderingen Waarderen

Waardering over Doorn, P.A. van, Ziekenhuis Erasmus MC - Centrum - Rotterdam op 28 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Neurologie

Deze neuroloog heeft bij mij de diagnose van mijn ziekte vastgesteld maar vervolgens de behandeling niet goed vervolgd. Het enige wat hij kon zeggen was dat mijn medicatie omhoog moest. Over andere behandelingen (die ik nu wel krijg en die wel helpen, via het LUMC) heeft hij het nooit gehad en heb ik zelf moeten vinden dat die er ook nog waren. Ook dat de het helemaal niet goed is om te veel van de medicatie te slikken en dit ook een averechts effect kan hebben. Tijdens een erge crisis van mijn spierziekte weigerde hij mij op te nemen in het ziekenhuis omdat ik bepaalde klachten had die volgens hem niet bij mijn spierziekte hoorden en het regionaal ziekenhuis (die totaal geen kennis van mijn spierziekte hebben) moest het maar oplossen. Vervolgens ben ik alleen nog maar zieker deze ziekenhuisopnames uitgekomen. Alleen via de telefoon werd er met deze neuroloog contact gehouden en ik was echt doodziek op dit moment maar nog weigerde hij er iets aan te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Doorn, P.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.