Waardering over Dunnewold, R.J.W., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 19 oktober 2017

3.7
  • Neurologie

Ik kwam bij deze arts, na een reeks van onderzoeken, voor de uitslagen. Deze arts is niet capabel  uitslagen te lezen, slecht voorbereid en zeker niet in staat iemand die ook kennis van zaken heeft te woord te staan. Geeft verkeerde uitslagen en als hij hiermee geconfronteerd wordt is helemaal de deur gesloten. Hij probeert dan nog wel lollig te zijn door je naar je mond te praten, maar het leed is reeds geschied. Vervolgens  op de vraag om toch een door te pakken krijg je als antwoord "ik weet niet waar ik zoeken moet" Deze arts zou door de commissie eens beoordeeld moeten worden op zijn capaciteiten. Vervolgens klopt zijn eindverslag naar mijn huisarts ook van geen kant en staat er zelfs een grove leugen in. Ik beraad mij verdere stappen.

Reactie van/namens Dunnewold, R.J.W.

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat uw consult op deze manier is verlopen. Om precies na te gaan wat er gebeurd is , en onze dienstverlening eventueel te verbeteren , stellen wij het op prijs als u uw contactgegevens via communicatie@ysl.nl doorgeeft. Dan zullen wij contact met u opnemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dunnewold, R.J.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.