Waardering over Eurelings, M., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 16 juni 2011

7.8

Door huisarts doorgestuurd met vermoeden van hernia. De volgende ochtend om 9 uur werd ik in het ziekenhuis verwacht. Na onderzoek door co assistent (en telefonisch overleg met dr Eurelings) werd direct besloten tot diverse onderzoeken. Geen spoed, dus er werd besloten om binnen drie dagen een MRI te doen. De dag na hemelvaart (polikliniek gesloten) nam dr Eurelings de moeite toch de MRI te bespreken. Gelukkig bleek er geen sprake van hernia en ging dr Eurelings actief met mij op zoek wie mij verder zou kunnen helpen. Een fijne, warme vrouw met aandacht en begrip voor haar patiënt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eurelings, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.