Waardering over Geiger, E., Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 20 december 2016

3.5
  • Neurologie

Mijn vader was jaren onder behandeling van deze arts tot het niet meer zo lekker verliep en we een second wilden die met heel veel tegenzin en boosheid toch toegekend werd. Wel met de woorden dat we er niet beter van werden als dat we bij hem waren.Niets is minder waar want we zijn na veel boosheid van de arts later toch overgestapt naar een nieuwe neuroloog en wat een verademing. Mijn vader werd gehoord en er werd meegedacht, een nieuwe behandeling gestart die vanaf dag 1 aansloeg. M'n vader heeft weer een menswaardig leven wat hem jaren ontnomen is. Deze arts is best kundig maar zal moeten inzien dat het voor hem soms ook ophoudt en het verstandig is een patiënt voor een second naar een expertise centrum door te verwijzen. Niet zelf blijven aanmodderen en dan boos zijn dat de patiént toch een second wilt. Dit heeft ons veel verdriet maar vooral boosheid gegeven om te zien hoe mn vader al die jaren geweest is en nu weten dat dit absoluut niet nodig was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geiger, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.